05 January, 2011

Life as Degree Student

First of all , OMG . Aku rs nk bunuh diri je ble 1st day kelas kt Shah Alam ni .
Hari2 mendaki bukit yg curam , kelas yg jauh cm nk daku gunung everest . Huh . Blh kekurusan aku pasni .

Dari my point of view , mmg jauh sgt perbezaan antara Uitm Sarawak & Uitm Shah Alam ni .
Kalau kt Srwk , life kos dia xde lah tinggi sgt . Tp kt sini giler2 tinggi . Menangis x berlagu la jawabnye .
Bru 5 ari kt sini aku da hbs ratusan ringgit . itu bru 5 hari . Klu da sebulan , mau x ribu-ribu ringgggggit . . . . 
Dengan subject yg quite mencabar , asgmnt mcm nk giler lec dia bg . Jgn mimpi la klu ambk science ni blh nk honeymoon , every weekends lepak town , mimpi kan je lah sume tu . Silap aribln Dismiss la korg . Fisrt day msuk kelas lec yg bernama Yang Mulia Raja Firhad (jgn tnye knp nme dia cmtu , sbb dia mmg ank RAJA yg low profile .)  dia said mcm ni "WELCOME TO THE HELL" . sape2 yg ambk science get ready la work under pressure . U choose it and u have to deserve it . OMG , subject dia je da killer paper . Arggghhhh ! Itu baru subject dia . Blm subject yg lain . 

Subject yg aku ambk ni da sme STANDARD dgn dak2 course medic . Lebih kurang je . Xde bezanye . Hbs deg nnti blh la apply doc . Hahaha . berangan lebih la kau nina . Setakat ni aku still nk jd lecturer lg . Ade la standard sikit . Nnti blh la ajar my chenta . berangan lagi . 

Oh ya , esk my Chenta blk Srwk . Pilu lak rs hati ni . Da rape hari lepas dia anta aku kt Shah alam ni dia msuk hospital .Demam panas . Kesian dia . Xboleh da aku nk jge dia klu dia sakit pasni . Bkn setakat nk jge , nk berskype pn xblh da . On9 jgn ckp la , mmg mimpi la nk tgk aku on9 hari2 cm diploma dlu . Pasni  , my chenta la yg akn rajin mengupdate blog ni . Gonna miss u miss blog . huhuhu . Ok la , nk out dlu . Ade kelas . 

Ehh . eh .. before that ade 10 min lg nk msuk kelas ni . I have something for u Chenta 
  • Kita lawan pointer k yunk .
  • Jge diri elok2 . 
  • Remember me always k .
  • Jgn jin naughty kt sne . 
  • Luv u so much !

No comments: