16 January, 2011

Apa itu KAWAN ?

Good Afternoon .
Hai ! (sambil tangan melambai-lambai)


Aku ada kawan .
Bukan setakat kawan biase .
Mereka luar biase .
Mereka selalu ada bersama aku di kala susah & senang .
Mereka juga tempat aku berkongsi cerite .
Mereka juga pemberi pandangan & pendapat pada aku .
Mereka juga kawan untuk ketawa & menangis bersama .
Mereka sering bagi sokongan di kala aku sangat down .
Bila mereka bahagia aku tumpang gembira .
Dan bila mereka sedih aku juga terasa .
Dengan mereka aku tak pernah berkira .

Sebab tu aku sayang sangat kat kawan-kawan aku .
Aku tak perlukan ramai kawan sebab kawan yang aku ade dah cukup terbaik bagi aku .
Buat ape ramai kawan pastu kawan yang lama di abaikan  . 
Pastu mula la nak gado . Tengok , dah bertambah koleksi musuh .
Belum tentu kawan yang baru setanding ngan yang lama .
Hargai apa yang ada . Peace ! =)

No comments: