28 November, 2011

Calon2 Lelaki Pilihan Wanita


 
 
Assalammualaikum

Akhirnya, arini dapat jugak update blog. Yeaaaaayyyyy!
Memandangkan sekarang ramai guys bloggers dok tulis pasal ciri2 wanita idaman,wanita pilihan hatiku bla bla bla.

So, selaku kaum hawa saya pun  nak buat entry fasal calon2 yang sesuai 
untuk dijadikan suami/boypreng. Atau apa yg wanita pandang dekat lelaki utk dijadikan teman sehati, sejiwa dan sepancreas.

jom terjah !

Pertama.
Haruslah seorang LELAKI
Syarat ini adalah yg paling utama.
Sebab ? Hihihi . Sendiri mau ingat la. 

Ke-dua
Islamic
Sepatutnya ini yang first. 
Tapi . . . ??
Still dalam carta teratas.

Untuk dunia mahupun akhirat

Ke-tiga 
Rupa yang ganttaaanngg gituuuwww 
Penting untuk penghasilan zuriat yang chumil2 belaka.

Cool ~ 

Ke-empat Ada ciri ke'bapak'an 
Haruslah mencari suami yang pandai jaga anak.
Sangat sesuai untuk ibu2 yg berkejaya. ^_^


Dan yang ke-terakhir 
Pilihan Family   
Pilihan Family biasanya adalah yang terbaekkk, tertepat dan terawww. 

 contoh pilihan Daddy

Bila fikir balik, cukup sempurnakah  kita ni nak 
boypreng/suami yg encem2 belaka?
Jangan nak memilih sgt lah kalau diri tu pun tak sempurna lagi. 
eh apahal ni? tetibe. haha.

That's all for today .
Thanks for reading .
Babaai .

2 comments:

buzz_ziela said...

bleh guna tuk msa hdpan nie :D

Azeanthy Paiman said...

nieyna,i hope ur relationship with Nash will lasting forever ya..=)

may god blessing both of u..

and lastly,u looked cute with this hijab style..go try other style lg neiyna..hehe..