22 March, 2011

Lelaki takut TIKUS ? ?

Hai , First of all , thanks to the new followers . 
Selepas terbeban ngan demam for the whole weeks , 
now aku da 100 % bebas dari infection . 
Huhu . Bahagia nya. Boleh la bercakap seperti biasa , 
menyanyi tak ingat dunia . Lalala ~ 
Syukur Alhamdulillah .


Berbalik pada topik kita arini , LELAKI TAKUT TIKUS ??? Alahai , comel nye ~ Tak salah kalau sesetengah laki takut tikus , ok pe , at least kaum2 lelaki ni jujur bagitau yang dorang geli ngan binatang se"cute" tikus tu . Rileks . Chill ok . Tak ada sesi tindas menindas di sini . huhu ~


*Kalau tikus masuk hostel perempuan , maybe gurlz akan jerit macam ni
"Opocot mak kau"

TAPI

*Kalau tikus masuk hostel lelaki , maybe the guys akan jerit macam ni
"Opocot bapak kau"


Nampak kan perbezaan nya ? itu ok lagi. kalau the guyz tersalah sebut camne ? contohnye , opocot bapok kau . BAPOK . hahaha . memang aku orang pertama yang bantai gelak . Bak nye betul-betul ade bapok kt depan tu , ade yang dapat PANGGGG  free-free. 



Tengok gambar tikus kat atas tu , alahai , comel gler kot . kalau aku la , tikus tu lalu , comfirm2 aku akan ajak berborak . Tanya "BELIAU" da makan ke belom , nak pergi mana , da de AWEKS ke ? Ala , soklan standard klu jumpe kenalan baru . Sometime , dorang bagi gak respond positif , jawab soklan cepu cemas aku . 

Ade yang ramah tu memang ramah la . Siap leh main dam lipan , scrabble and sometime main chess . Tikus U memang cmni , otak dorang bijak sikit . Makan Smart Heart . Increase Brain Function . Tapi , kalau da sombong , memang sombong gler . Jalan tak nak pandang kiri kanan . Poyo gler . Macam la hang tu hensem sangat . Cabut misai-misai tu baru tau . 




Mungkin ada sesetengah lelaki yang takut tikus ni ade kisah silam nya yang tersendiri why dorang scared of that thing . Biasalah , nobody perfect . Aku kalau setakat tikus , tak da la takut . siap leh kiss2 dorang lagi . tapi kalau lipas , mintak maaf lah yer , memang takkan dpt jd best frend aku . silap aribulan , ade yang mati kne sembur ngan ridsect . hahaha . so , sampai sini je entri kali ni . babaai . enjoy reading k . =)




3 comments:

Abu Bagi said...

abu pelihara pelihara tikus..:)

Mohd Effendi said...

takot kne kencing ngn tikus.:p

Nadhirah AR said...

saya suka tikus jugak , tapi tikus comel jer . tikus yang gemuk dan garang tak suka . kehkehkeh :)