05 March, 2011

KISAH BUDAK SR 223 BAHAGIAN 1

Secara Rasminye , aku nak invite korang g event ni .
WELLNESS X 7
Pusat Sukan Uitm Shah Alam
09.03.2011


 Meh datang beramai-ramai .
We give goodies bag for the first 200 participants


So , kat sini , aku ade nak introduce someone yang selalu menyebabkan aku busy every weekends . Hate him damn much ! Mentang-mentang ketua projek , sukati je nak order . ingat ni kedai mamak ke ? kedai mamak pun tak cam dia . hampeh . Geram giler . Da la seksa aku on weekdays , weekends pn 'makhluk' tu taknak bagi aku rest . 

Dia    :  Salam , hello nina , da siap kad jemputan ? *taktik nak ngorat
Aku   :  W'slm . Errr , dah kot . nnti nina bg tunjuk . *padahal tak siap lg
Dia    :  Okey2 . nnti bg tunjuk . Bye .
Aku   :  Babaii . 

Lepas dengar je bunyi tuuutttttt . leganya rasa . macam orang haus di bagi air . camtu la aku . Tenang beb . Xde nak dengar Si Harimau tu membebel . Macam ayam lepas bersalin . Becok sangat ! Hahaha .

ni la dia 'makhluk' tu .
Md. NasriQ
Comel ??? 
Pening2 lalat la plak . hahaha

To anyone yang nak berkenalan ngan Mamat giler kentang ni , meh la .
Lagipun he's SINGLE . nak msuk line boleh je . 
Sebagai teman yang baik , aku tolong cari JODOH untuk dia .
Dah 18 kali mandi bunga pun tak jumpa lagi . kesian ~ ~
So nasriq , "Biar putih tulang , jangan kuning gigi" Chayok2!!
Nina owez support nasriq k . hahaha

p/s : aku da lantik dia as my assistant . so jangan jelez ye adik2 akak2 abang2 coz dia sangat tinggi , sangat tough , sangat masculin , sangat sesangat . eeeyyuuucks , nak muntah plak puji dia terlebih melebih . hahaha  *Nas , u owe me for this statement . Lain kali bayar lebih sikit baru nina tulis entri panjang-panjang sikit sal nas . peace !! =)

No comments: