26 February, 2011

Matinya - Seekor Patriot

Bende ni berlaku secara tak sengaja. Time aku tengah syok2 jalan nak g toilet boleh plak terserempak ngan dia. Hish, bikin panas je. Buat spoil mood aku nak g toilet je. Da la tengah sarat cmni pun tak boleh nak bertimbang rasa ke? Ape la masalah ko ni kan. Nak lalu tu bagi la salam. Ni main redah je. Tak bertamadun sungguh. Menci! Menci! Menci!

Mungkin, kau dan aku tak ditakdirkan untuk hidup bersama. tiap kali bila aku sedar kewujudan ko, mesti jiwa aku tak keruan. perasaan aku kau kacau. kau porak porandakan. how dare u! tunggu kau. siap la ko. dendam aku dengan ko tak pernah lenyap. sejak dari dulu lagi aku sentiasa prepare bende ni.




Tadaa .
Ni la satu2nye senjata utama aku. 
Hahaha. Mati la ko lepas ni.




eh2, nak wt pengsan plak.
ngada2. manja! cepat bangon!
p kemas rumah sekarang.
merayap je keje!


ko ingat ko blh terlepas wahai en.lipas ? xde makne nye. even kewujudan ko ni sometime leh wat aku kne heart attack, tp aku tetap Cool k. maintain ayu gitu. hahaha. Dalam hati ko mesti seronok gelak2 kan aku kn? Memang nk kne ang ni. Grrrr.





Da puas gelak?
Seronok ea?
Tunggu la ko.
even aku ni PENCINTA binatang,
aku takkan bagi ko hidup bahagia!
ko mesti di hapuskan!








Terfikir sejenak .

*Kalau aku bunuh , aku dah musnahkan keluarga bahagia . . .




*kalau aku tak bunuh . . . . 



Kesimpulannye. . 


mati pun kau.
cari pasal lagi ngan miss nina.
Kan da trime padah.
Rasakan ko, puas hati aku.
hahaha.

1 comment:

syairahmohdanuar said...

haa..gelinya gambar yang banyak lipas tu!!!