16 May, 2011

Something that i can proud of . .

It's a Graduation Day

Salam semua . . .
Hope korang sihat - sihat selalu .


Arini , bersamaan dengan 16 Mei 2011 , aku , insan bernama Noor Adtina as yang tertera dalam ic sudah sah graduate . untuk UiTM SHAH ALAM and ARAU , jangan jelez okeeeeyyyyy . Semoga korang naik atas pentas tanpa ada perasaan gugup dan gelebah tak tentu pasal and jangan sampai ada gurls yang terpatah heelnya sebab terlampau neeeeevveeessss . hahaha .


Aku , bangun paling lambat , then bersiap - siap macam siput , nasib baik tak terlambat . ni hari terpenting pun aku boleh main - main . nina . . nina . .  


oleh kerana cuaca sangat terik di luar sana , jadi , aku  pun just mengenakan make up yang sangat nipis . natural beauty kan lagi baik . for what make up tebal-tebal kalau hasil nya muka tetap cam nenek . kan da memalukan diri sendiri . huhuhu . if u guys don't believe me , take a look picture kat bawah ni . . . 



Tadaaaaa . simple je kan ? ? ?

Sejak aku potong rambut depan straight cut , muka aku jadi pelik dua macam je . soookkktayyy . ketembaman pipi tak payah cakap la . sejak azali lagi but i'm hepi with it . *dalam hati , nak je aku tempeleng kepala amoi cina yang salah potong my hair . hancus my face . siyesssly , mula2 memang malu nak kuar balik . dapat plak kritikan teruk dari shark teetthhh , punah harapan nak bergaya ngan rambut baru . cetttttt .


Untuk hilangkan neveeeess yang terlampau , aku message someone then suruh dia call me back . nak saving kredit . bila dengar dia bercakap , dengan mulut becok dia tu seolah-olah macam  budak dua tahun baru reti bercakap , tenang sikit aku . *hakikat nya tak ada effect apa-apa pun . siap kene perli ikan emas lagi ade la . tak guna punya shark teeth ! . saja nak sedap kan hati dia . hahaha .



 




Berkat kesabaran aku in study even banyak dugaan every sem , now grad on time jugak . Heeeepppi yang tak terkira . Alhamdullillah . yeayyy yeayyy . sometime , aku jelez gak tengok boyfriend bagi flower kat their girlfriend . alahai . . so swwweeeeeett . aku ? malas la nak story . ade bf , bf pergi cari gurl lain . standard la . kat sini baru belajar erti hidup . tak kira berapa banyak laki yang nak approach aku , once aku da choose one guy , sampai bila-bila la ngan dia . sekali da break , jangan harap ada second chance .


Okaaaayyy time up . sampai sini sahaja yang mampu aku tulis . really rushing nak date ngan my Daddy . InsyaAllah new pic masa konvo akan di upload secepat mungkin . Babaai .




No comments: